Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Inauguració de la piscina municipal d’Ardèvol

DIUMENGE 07 JULIOL 2019

Després de romandre 16 anys tancada, el 22 de juny es va inaugurar la nova piscina municipal d’Ardèvol. Les reformes del recinte van ser impulsades per l'Ajuntament de Pinós amb en Jordi Casellas com alcalde i van ser realitzades per l'empresa CEMSA. La piscina fa 7'5 metres d’ample i 14 de llarg, té una capacitat de 120 m3 d’aigua i compta amb tecnologia d'aigua salada que facilita el seu manteniment.  També s'hi ha habilitat un espai per a bar i un petit magatzem. La gestió de la piscina s’ha concedit a través d’un concurs públic que l’any vinent es tornarà a convocar.

Tot i l’arrencada una mica accidentada per culpa d’uns forats accidentals a la lona, la ràpida reparació i la dinamització d’activitats variades per part d’en David Closa han convertit la piscina en el centre d’activitat i punt de trobada del habitants del nucli i rodalies durant tot l’estiu.