Busquem famílies que vulguin venir a viure al nostre municipi!

DILLUNS 18 GENER 2021

Davant d’una situació clara de despoblament i envelliment, ens preocupa el futur de l'escola d'Ardèvol (a mig i llarg termini) i la falta de vida als nostres pobles.

Per tot això, estem preparant un projecte (del qual ens trobem en fase inicial) per canviar aquesta tendència i portar nous habitants al municipi. L'Ajuntament té dos habitatges per rehabilitar i posar a disposició en règim de lloguer en unes condicions avantatjoses.
L’únic requisit que han de complir les famílies és que tinguin mitjà de transport propi i un projecte vital que es pugui desenvolupar al nostre municipi, amb perspectiva de futur.

Demanem que tots els possibles interessats contactin amb l’Ajuntament abans del 31 de gener. Podeu enviar un correu electrònic a ssocials@pinos.ddl.net explicant:
- nombre de membres de la família i edats
- què us motiva a formar part del nostre municipi i quin projecte vital i laboral us porta fins a Pinós (i els seus nuclis).
Properament, l’Ajuntament es posarà en contacte amb els interessats.