Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Colònies per infants i joves a Pinós 2022

DIVENDRES 28 OCTUBRE 2022

El segon cap de setmana de novembre, les famílies del Solsonès podran optar a una activitat lúdica gratuïta a la Carral per a infants de 3 fins a 14 anys.

L’estada s’organitzarà en dos grups: Els Moixons (de 3 fins a 11 anys) i les Feres (de 12 a 14 anys). Els petits faran l’estada el dissabte dia 12 de novembre del matí fins a la tarda, i les Feres d'aquest mateix dissabte tarda fins a diumenge dia 13 de novembre al migdia, fent nit a la Carral. Segons el nombre d'inscripcions i les necessitats de les famílies, la divisió d'edats dels grups pot variar.

Per inscriure's cal omplir el següent formulari online, o presencialment a la seu de l'Ajuntament: https://forms.gle/QFjNWeb6NGcGPLCS9

Hi ha fins el dia 2 de novembre de 2022. Les places són limitades i, en cas que hi hagi més demanda que oferta, s’aplicaran criteris socials per prioritzar les famílies monoparentals i aquelles que tenen altres responsabilitats de cura acreditades, entre d’altres.

Aquesta iniciativa, organitzada per l’Ajuntament de Pinós, i coordinada amb el Consell Comarcal del Solsonès, forma part del desplegament del programa “Temps per cures”, impulsat pel Departament d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat de Catalunya i del Plan Corresponsables del Ministeri d’Igualtat per fomentar la prestació de serveis de cura puntuals per a la població de 0 a 14 anys.