Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Concert gratuït de l'OJC

DIJOUS 10 DESEMBRE 2020

El dissabte 19 de desembre a les 18h, els músics de l'Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida (OJC) realitzaran un concert gratuït a la tercera planta de l'Ajuntament de Pinós. Aquest concert s'ha pogut realitzar gràcies a la col·laboració dins del pla econòmic en l’àmbit de la cultura de l'Institut d'Estudis Ilerdencs (IEI).

Si voleu assistir, i per poder respectar totes les mesures COVID vigents, s'ha de fer reserva a ajuntament@pinos.ddl.net o al 973473292 abans del 18 de desembre. Les places són limitades!

** Aquest és un dels darrers actes a l’Ajuntament de Pinós en el qual les persones amb mobilitat reduïda no podran assistir. Gràcies a la subvenció del PUOSC de la Generalitat tindrem ascensor durant el primer semestre del 2021! Disculpeu les molèsties

Galeria d'imatges